Wednesday, December 22, 2010

2 hari sbelum .....


Ayg ingat x gambar ni?..gambar ni mmber abg yg ambil..abg yg suh die ambil gambar ni..waktu 2 cyg ade join majlis agama kan...muka ayg nampk garang je..emm..waktu ni lg 2 hari abg nk tahu kputusan dari cyg..hehehe..lawak2 bila abg pk bnda ni.....emm....senyum sokmo tau cyg....

Monday, December 20, 2010

LaMunaN CinTa

salam cyg..sory minggu lps bz..bnyk keje nak buat..hehehe...ha.!!! abg nk cete lagi pasal kita berdua...cete yg romantik2 waktu mula2 jatuh cinta n berkenalan....cyg nk tahu x? abg jatuh cinta kat cyg lepas abg tangkap gambar cyg waktu kat Sepang...ingat x gambar yg mane??

Sepang F1


Abg tangkap gambar cyg kat Sepang waktu itu cyg tgh berehat di bawah pokok kelapa sawit.. cuaca pn agak panas waktu itu..emm...tp abg tetap nk snap gambar cyg..hehe..emm...waktu itu gambar yg abg tangkap fokus betul2 pada muka cyg..ade lesung pipit..manis...hehehe..kiut sangat waktu itu (sekarang lg kiut)...cyg malu2 je waktu 2...niat asal mmg nk bg gambar itu kat Arman (mmber abg)...tp tbe2 je abg rase laen mcm bila abg tatap gambar cyg di kamera....gelombng cinta pada ayg mula di rasai...malam waktu nk pulang ke sekolah..jiwa abg rase resah...jujur abg katakn abg x leh tdo di dalm bus coz asyik teringat wajah cyg tadi..ayu..anggun....fuhhh..mcm2 lg....itu la kali pertama abg jatuh cinta kepada seorng gadis...:)...


Dan pada mlm itu juga abg minta no handset daripda cyg..mmg gugup gler...first time katakn...cyg hnya tersenyum sahaja...sungguh lawak n comei jika di ingatkn kembali...he3.....sejak dari itu la mulanya "Lamunan Cinta "....bermcm2 kisah gugup yg telah abg lakukan...hehehe....

bersambung....

Wednesday, December 8, 2010

Cerita akan bersambung nanti...


salam cyg...sory..nanti abg sambung cete kita erk...minggu ni abg sibuk sikit.....muahhh...muahhh..muahhh...maafkan abg erk....

Monday, December 6, 2010

Bestt....


 * tempat ni la tempat yg bnyk kngn...lepak2..dating2....hahaha...bersama yg tersayng.....best tempat ni....(bila la nk tumbang menara condong ni?... aku sian tgk menara ni asyik condong je...)

CInTA SEjATi..



CINTA SEJATI bukan mengajar kita lemah...
tapi membangkitkan kekuatan
CINTA SEJATI bukan mengajar kita menghinakan diri...
tetapi menghembuskan kegagahan
CINTA SEJATI bukan melemahkan...
tapi menguatkan semangat

CYGGGGGG...

blog ni aku cipta khas buat insan yg aku syg...Siti Murni binti Maslan.....blog ini dalam pengubahsuaian.....mgkin x ckup hbat blog aku tetapi hati dan jiwa yg tulis blog ni ikhlas sudah ckup bermakna buat si dia..


insan si manis yg aku sayangi...
                                                   BUKAN PENGGODA.BLOGSPOT
luvvv u forever....