Tuesday, February 15, 2011

MY LOYAL TEDDY

-murni-





dear Allah..thank you for shining up  my life with your  mercy .
felt litle bit bored today even though my "apak tiri" already bank in the  money.. 
but i was lucky  to have a "good friend" who always beside me no matter happen..


when moving to 20 years old , i learn how to be mature  and thorouh in every decision..no more childish attitude..i tried to be patience in facing  problems..and i throw away all my "bodoh2 n longkang2 words"*actually i use that longkang n bodoh2 words to those who have "mulut longkang" n dont know how to respect the others..


to my dearest mr teddy besar ,  im not a perfect girl but i promise to be the best..thanks coz being my "  loyal fren"..


"its already 3 years 9 months 4 weeks..ya Allah , blessed our realtionship with your goodness and guide us to your path..amin"


"pleaz ignore my silly english kays..hehe"

Monday, January 17, 2011

encik izzat

encik izzat ....

bie...bie syg kite x??ari ni bie syg kite bpe peratus... :)
kite syg bie ari ni 95 % je..nape x 100%??sb malam tadi bie tipu kite..cakap nak seting printer..lama org tnggu..smpai tertido..zZzZzzzz

bie..malam tadi kite mimpi benda yg menyedihkan....mimpi 2 sedih giler..x tipuuuu....bila terjaga je dari tido rupa2nya kite nngis btol2...tapi kite hepi sngt sb 2 hnya mimpi je...

bie..kite sygggg sngat2 kat bie...semoga kasih syg bie kat kite x pernah kurang n makin bertambah tiap2 ari..amin...



p/s:Hawa diciptakan dari rusuk Adam, bukan dari kepala untuk dijunjung, bukan dari kaki untuk dijadikan alas, melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidup, dekat dihati untuk dicintai...

dari muny kepada encik 

Tuesday, January 4, 2011

KisaH - Bukti Cinta Sejati

Ada sorang lelaki buta. Semua orang bencikan dia, kecuali kekasihnya. Lelaki itu selalu berkata, "Saya akan mengahwini awak di saat saya boleh melihat." Suatu hari, ada orang dermakan mata kepada lelaki itu. Akhirnya dapat juga lelaki itu melihat. Dengan segera, dia pergi menemui kekasihnya. Tetapi, bila dia melihat kekasihnya, dia merasa sungguh terkejut kerana kekasihnya juga buta.
Kekasihnya bertanya, "Sudikah awak berkahwin dengan saya sekarang?" Tanpa sebarang alasan, lelaki itu menolak. Kekasihnya tersenyum dan berlalu pergi sambil berkata. "Tolong jaga mata saya baik-baik..."

C.I.N.T.A


Cinta ibarat dua hati yang dihubungkan oleh sebatang spring teguh dan ajaib, apabila dua hati itu dijarakkan, spring itu akan mengalami ketegangan. Semakin jauh spring itu diregangkan, semakin kuat dua hati itu ingin bertemu.

Mencintai itu umpama bermain piano. Pertama, kita bermain ikut peraturannya. Kemudian, lupakan peraturannya dan main ikut hati.
Ruang kosong di antara celah-celah jari kita dicipta untuk dipenuhi oleh jari-jari orang lain.

PESANAN CIK MUNY UNTUK ENCIK IZZ

skrg dah msok hari selasa..lg beberapa jam lagi encik dah nak blik sarawak..encikkkkkk...rindunye...ermm...sdh la...rsa kejap je cuti encik..ala..pas ni x der mmber dah nak teman kite g jalan2 n tngk wyg....


encikk...kat sne stdy elok2 kays...jgn lupe kan kite..kite tnggu encik kat semenanjung...kte syg encik sngat2...smga encik slmat smpai kat sarawak.blajar rajin2..jgn maen2...bukan sng nak nk jd sng n bukan ssh nak jd susah...love u so much...wlau jauh pda jarak tp encik sntiasa dekat dihati :)



Behind your smile, I know there are sorrows.
Behind your laughters, I know there are tears.
But I want you to know that, behind you is me who always care for you.