Friday, November 29, 2013

SERIBU TAHUN


Relaku menunggu mu, seribu tahun lama lagi
Tapi benarkah hidup ku kan selama ini
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia...

Relaku mengejar mu seribu batu jauh lagi
Tapi benar kah kaki ku kan tahan sepanjang jalan ini
Biar membisu burung bersiulan
Tenang lah gelombang lautan
Ku masih setia..

* Hello..cik muny ade?


Ada kah engkau yakin ini cinta
Ada kah engkau pasti ini tuk selama lama nya
Rela ku menunggu mu seribu tahun lama lagi
Tapi benar kah hidup ku kan selama ini
Biar berputar utara selatan
Ku tak putus harapan
Sedia setia..

Saturday, November 23, 2013

Syukur ke hadrat Ilahi

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..masih diberi peluang untuk menikmati alam ini agar perjalanan hidup ini dapat diteruskan untuk mencapai matlamat di dunia dan akhirat.

Dah lama tak update kat blog ni..almaklum lah..sibuk dengan tanggungjawab sebagai seorang pelajar. Tahun ini merupakan tahun akhir saya sebagai seorang pelajar..InsyaAllah..mudah-mudahan semuanya berjalan dengan lancar.

Hubungan kami? alhamdulillah.. sudah hampir 6 tahun 7 bulan kami berkenalan..semua baik-baik sahaja.. Gaduh-gaduh manja tu biasa la kan..benda normal untuk sebuah perhubungan.. Hari demi hari kami baiki kelemahan masing-masing yang ada.. syukur semakin hari semakin kami makin menyesuaikan diri dalam perkenalan ini.. Cik murni pun semakin memahami keadaan saya..almaklum lah masing-masing berjauhan.. seorang di semenanjung n sorang lagi di Borneo..berjumpa apabila cuti semester sahaja..

Kepada cik murni.. kerja di tempat baru tu elok2 ye.. Fokus dalam membuat sesuatu perkara..rajin2 tau, jangan malas2.. Pesanan yang last sekali, solat lima waktu jangan tinggal tau..kewajiban 2 kena jaga.. Mudah-mudahan kerja itu membawa berkat dan hidup ini akan disayangi Allah swt...

okey..bye2...senyum sokmo okey...Assalammualaikum.. :-D

*Gambar cik Murni (5.11.2013)